Masz pytania odnośnie subskrypcji iRyzyko? Sprawdź naszą listę najczęściej zadawanych pytań poniżej - możliwe, że znajdziesz tam swoją odpowiedź. A jeśli nie po prostu napisz do nas.
Po zakończeniu darmowego okresu Twój dostęp do aplikacji zostanie wyłączony. Aby nadal korzystać z pełnych funkcji, musisz wykupić subskrypcję.
Zakup subskrypcji dzieje się za pomocą platformy Easycart, możesz zapłacić za nią kartą, Google Pay lub Apple Pay. Innym sposobem jest zakup poprzez kontakt mailowy oraz opłacenie pro formy, po jej zaksięgowaniu aktywujemy Twój dostęp.
Tak, możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Twoja subskrypcja pozostanie aktywna do końca już opłaconego okresu.
Subskrypcja zostanie aktywowana po zaksięgowaniu wpłaty za fakturę. Zwykle zajmuje to maksymalnie 1-2 godziny.
Tak, możesz zmienić plan w dowolnym momencie. Nowy plan wejdzie w życie po zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego.
Wyślemy do Ciebie maile przypominające, jeśli nie uda nam się uzyskać płatności po 3 dniach, dostęp do aplikacji zostanie wyłączony.
Tak, oferujemy specjalne plany dla zespołów. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.