Najczęstsze pytania

Masz pytania odnośnie subskrypcji iRyzyko? Sprawdź naszą listę najczęściej zadawanych pytań poniżej - możliwe, że znajdziesz tam swoją odpowiedź. A jeśli nie po prostu napisz do nas.

  • Co stanie się po zakończeniu darmowego okresu?

    Po zakończeniu darmowego okresu Twój dostęp do aplikacji zostanie wyłączony. Aby nadal korzystać z pełnych funkcji, musisz wykupić subskrypcję.

  • Jak wygląda proces zakupu subskrypcji?

    Zakup subskrypcji dzieje się za pomocą platformy Easycart, możesz zapłacić za nią kartą, Google Pay lub Apple Pay. Innym sposobem jest zakup poprzez kontakt mailowy oraz opłacenie pro formy, po jej zaksięgowaniu aktywujemy Twój dostęp.

  • Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie?

    Tak, możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Twoja subskrypcja pozostanie aktywna do końca już opłaconego okresu.

  • Kiedy moja subskrypcja zostanie aktywowana?

    Subskrypcja zostanie aktywowana po zaksięgowaniu wpłaty za fakturę. Zwykle zajmuje to maksymalnie 1-2 godziny.

  • Czy mogę zmienić plan subskrypcji po jego zakupie?

    Tak, możesz zmienić plan w dowolnym momencie. Nowy plan wejdzie w życie po zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego.

  • Co jeśli zapomnę zapłacić za subskrypcję na czas?

    Wyślemy do Ciebie maile przypominające, jeśli nie uda nam się uzyskać płatności po 3 dniach, dostęp do aplikacji zostanie wyłączony.

  • Czy istnieją zniżki dla zespołów lub większych grup?

    Tak, oferujemy specjalne plany dla zespołów. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.